ingen vill göra nått.

Haha jag har sån överskotts energi som jag känner att jag vill bli av med men ingen vill hitta på något blöööh!
Ringde E om hon ville gå ut och gå men neeej. H var på "dejt" lixom J. Z vägrar jag vara med eftersom han har haft vinterkräksjuka och jag kommer fan inte dit förenst han har sanerat lägenheten!
Kan inte min norge brutta komma hem så att någon vill leka med mig?
Nej så fort J kommer hem så ska jag ta en promenad dit och prata av mig, har så jävla mycket i skallen nu, känns som den ska sprängas och jag vet inte vart jag ska gå och gömma mig för dom.


Trodde föresten jag skulle vara arbetslös restan av månaden men tji fick jag, blev jävla packad med jobb idag så jag var tvungen att tacka nej. Haha nu vet jag att jag klarar mig en till månad iaf.
Ska inte handla några mer kläder den här månaden och inte nästa heller. bara skor!
Ska förfan börja med mina soppor och vad ger det då att köpa kläder?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0