Det tog ett tag.

Har vekligen inte orkat blogga på några dagar.
I morse blev jag väckt av skebo, jag fick lägenheten jag var och kollade på i tisdags.
Men jag tackade nej, dom skulle bara renovera badrummet och hallen. allt annat såg ju förjävligt ut.
Sen är jag ju bara vikare, jag vet ju inte hur mycket jag får ut varje månad, och stämpla får jag inte göra än heller.
Aja det finns nya chanser senare. ska spara ihop så att jag har runt 20.000 i nödfall.

Idag for också J till Phuket, kommer att sakna att inte har nån att gå och dega hos på kvällarna.
Hoppas iaf hon köper något fint åt mig ;)

image201

En och en halv timme kvar, får se om jag vinner chanelörhängerna från tradera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0