dagen blev inte som jag tänkt mig.

Nej den tog en helomvändning.
Dagen började med ett sms där det stod att vikariefesten var inställd pga sjukdom och annat tjoller, men supar sugen som jag var försökte jag övertala J att följa med mig ut.
Jag övertalade henne lite iallafall.
Men klockan åtta ringer hon och medelar att hon mår dåligt. H var i umeå och M och M tog jag mig inte till.
For på coop med pappsen och kände mig tantig så jag köpte mig en veckorevyn och en barnkorsordstindning. HALLÅ KORSORD PÅ EN LÖRDAGSKVÄLL!? (dessutom barnkorrsord!)
Bestämde mig för att mysa med Z men han hade lovat bort sig till en annan, jaha blev ditbjuden endå.
Där väntade skräckfilm som jag fegade ur att se så jag satt vid datorn ist.
Sen blev det bajs rocky.
Nu sitter vi vid varsin dator och nördar och så kommer det att fortsätta i natt tills vi säckar ihop.

En posetiv sak är väll att jag nästan är frisk.

image169

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0