blä för förkyldning.

Det har inte varit en rolig dag idag.
Natten var jobbig, låg bara och hostade och kunde inte sova, måde bajs när klockan ringde men for på jobbet ändå, var på jobbet i tre timmar innan dom skickade hem mig eftersom jag såg tydligen ut som ett spöke.
Hem och försöka sova en stund, som inte alls gick, sen har jag bara suttit och haft tråkigt.
Z kom hit och såg film med mig, Reine och mimmi i fjällen, jag måste nog tanka lite tre kronor =)
Nu sitter jag och lägger in bilder som ska skickas in på framkallning, fan vad man har tagit kort dom senaste månaderna.

Har nyss tagit nån cocillana eller nått, hostmedicin med morfin, får se om jag har roligt inatt.

Personalfest i morgon med, och då tänker jag inte vara sjuk!
image158

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0