bakisjobb.

image195

Oj så glad jag är att jag överlevde dagen.
Igår hade jag planer på att vara nykter men följa med ut endå.
Alla vet ju hur det slutade, knallast är ballast!
Det blev en eller två smirnoff för mycket och lite för mycket vin och hux flux var vi ute på balzac och levde loppan.
Jag och H skämde ut oss för skellefteå guiden när dom tog kort på oss och gav iväg världens fjantigaste rubrik.
Hoppas nästan dom tar bort den haha.
Hemgången blev lite promblematisk eftersom Z låg hemma i vinterkräksjuka/matförgiftning, J svarade inte och jag vägrade gå hem, så en snubbe vid namn M vad gullig och gav mig pengar till taxi.
Just när jag ska ta upp telefonen och ringa taxi så ringer J och säger att han står vid busstation och att kan köra hem mig. Wiiie!
Det var inte lika roligt att jobba idag, men jag har överlevt och nu mår jag toppen typ.

Nu ska jag snart lägga mig och sova, jobb i morgon bitti med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0