Tjing tjong!

Haha, drömde fan världens sjukaste dröm innat.
Jag simmade med någon kille över atlanten, tills vi blev livrädda av att tokio hotell var i vattnet.
Helt plötsligt var vi hemma hos killens mamma och skulle presentera mig men hon hatade mig.
Killen hette plötsligt linus och vi skulle fara till skiftes, jag satt mig vid Steffs dörr och helt plötsligt var jag naken, och linus mamma tog med sig alla sina kompisar och skrattade åt mig.
Då kom linus och puttade till sin morsa så hon fick ryggskott och dog! Haha, helt jävla sjukt.

Börjar inte jobba förenst tre, slutar sen nio. För att sen fara tillbaka i morgon occh gå delad tur från 7-21.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0