sjuk...

image226


Självklart blir man sjuk när man inte får bli det!
Kände mig krasslig igår hos J och prövade tempen där, hade 38 grader, tänkte inte på det så mycket utan for hem vid elva och gick och la mig eftersom jag skulle börja jobba halv sju idag, MEN TROR DU INTE ATT JAG ÄR SJUK!?
ÅÅÅH, är så arg...Skulle aldrig ha varit dom 3 ynka timmarna på avdelningen som hade flunsa!
Sen när jag ska ringa och sjukanmäla mig så har jag inga jävla pengar på kortet, och när jag ska flylla på så krånglar swedbank, efter 10 minuters krånglande så får jag äntligen mina pengar!
Aja, idag får man helt enkelt bara ligga hemma och kurera sig under täcket, jag ska ju kanske ut och jobba lördag och söndag, så får hoppas att jag har hunnit blivit frisk till det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0