På dåligt humör.

Jag är inte på tipptopp idag, jag är sur som ett bi.
Har jobbat från sju i morse tills halv fem, hem och har inte gjort ett skit bara suttit och glott på tv, ska jobba i morgon med och på söndag.
Jag hatar att inte få göra något, och att vara ekonomsik, det måste vara det värsta som finns!
Och självklart när man inte får köpa nått så hittar man allt, + att forever21 har börjat shippa till sverige, sätt dig på mitt finger och rotera säger jag bara!!!
Halens har fått in världens ballaste pump som får mitt hjärta att slå dubbelt, men får jag köpa dom, NEEEJ!
Men man kan ju alltid drömma. FAN JAG MÅSTE HA DOM, får jag en överraskande lön så får jag köpa dom, det blir en bra deal med mig själv.


Aja, får väll glädja mig med att pengarna jag sparar ihop går till alla mina möbler jag vill ha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0