lite väl tidigt?

Z den fisapan sover redan!
Eller han har typ sovit sedan halv tio, tönt som han är så snarkar han jätte högt!
Och jag har jätte tråkigt och är hyperaktiv eftersom jag är övertrött.. Sov max fyra timmar inatt för att sedan fara och jobba 7-16.30.
BLÄ!
Sitter och tröstshoppar från HM... Måste fan ge mig, internet är livsfarligt för mig nu förtiden.
handlar säkert kläder, smink och skor  för 4-5000 per månad, för att sedan kasta in det i garderoben som redan är överfylld och aldrig mer hitta igen dom :S
Fast jag har faktiskt köpt nytta saker, typ... En vårjacka, underkläder, bikini och baslinnen.
Det behöver man ju faktiskt...

Hur klarade man sig igentligen på studiebidraget, helt sjukt!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0