Helgen som smög sig förbi.

Jupp, jag har söndag idag, haha det beror nog på att jag jobbat i helgen.
Jobbade ju som sagt i fredags och lördags, sen på lördag kväll blev det fest.
Förfest hos nå aptråkiga människor på älvsbacka, självklart var jag ju enda tjejen där med.
Vi vandrade in till stan vid elva tiden och jag föll som en jävla sten i marken pga höga hala skor, det var aphalt ute och jag hade halsat i mig allt dricka på cirka en timme. (slutade ju jobba klockan nio, var ju tvungen att komma ikapp grabbarna.)
Men R var snäll och höll i mig hela vägen till fastlandet :p

Väl på balzac träffade jag h, m och t, fick alltså lite kvinnligt sällskap. Brände flera hundra på dricka där inne + att jag blev bjuden = Alla hämningar går lös och jag levde loppan där inne.

Träffade även D, men jag kände inte igen honom haha, så han fick påminna mig om vem han var =P
Kul att träffa han igen iaf =)

Väl hemma däckade Z på soffan och J skickade ett sms att hon satt på arlanda. Ett fyllesamtal dit sen slockande jag själv.

Det var en väääldigt trevlig kväll!

Igår så for jag hem till J, lill negern, myste och pratade.

Sen kom jag ihåg att jag sa, ooj så skönt det ska bli ledig en HEL vecka, tji fick jag, ska ut och jobba i morgon igen.
Men mer skor till mig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0