lucia

Jaha, då var lucia över då. Blev varken att vaka eller att festa för mig, jag kände att ekonomin inte tillåter + att jag måste vila upp mig innan en till jobbar vecka börjar, har iaf jobbat ihop 1,5 timmars övertid som jag ska ta och plocka ut till veckan tror jag.

I fredags jobbade jag ju som sagt, vi hade lucia då, haha jag blev påtvingad att vara lucia för att jag hade längst hår! *ptjuffs*
Igentligen skulle vi bara sjunga på våran avdelning, men vi blev iväg skickade på två till, jag uppskattade det inte, men gamlingarna verkade göra det haha.
Sen blev det att fara hem och sussa ett tag för att sen dra över till J och K och prata skit.

Idag har jag varit husfru, medans gubbarna såg hockey hann jag både baka negerbollar och vaniljbullar.
Sen hann jag påbörja tacolimpan med som blev dagens middag, gott gott!

Jag vet att jag suger på att uppdatera men jag har varken tid eller ork just nu, och när jag väl uppdaterar blir det bara skit endå, men inatt ska jag sno på dygnet så jag orkar jobba natt i morgon, så kanske det slinker in ett inlägg till?...

Nu ska jag fortsätta spela wiee, eller igentligen spelar jag NES donkey kong 2, hallelujah för emulatorn!
(eller vad det nu heter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0