hår ångest!

Okej, jag har världens ångest över mitt hår!
Hur kunde jag vara så jävla puckad att jag tonade över det blonda, till alla färger av rött! GAAH!
+ att toningen har runnit ut så mycket som det går nu att den inte kommer att lossna nå mer.
sminkningen jag vill ha till nyårs kan jag inte ha till den här härfärgen eftersom det skär sig.
Blått går inte ihop med gammal mensröd färg!
Jag ska panikslinga upp håret nu, haha fram tills på onsdag, jag kommer bli flintis! men det finns löshår haha.

                                
                                                                                            Då:

Hur kunde jag vara så dum. ( Skit i mina fula ansiktsuttryck och dubbelhackan haha, kolla på håret!)

Nu:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0