varför är rubriker så svårt?

Det här har inte varit min dag om man säger så...
Har legat i sängen halva dagen för att jag har haft sån jäkla mensvärk att jag inte har kunnat gå + huvudvärk på det.
Men det har blivit bättre nu.
Baby var gullig och köpte "menspizza" haha det där lät väldigt äckligt...

Sen har papi varit hit och tjollrat.
Försökt lära honom att spela guitar hero, det gick inge vidare han har lika dålig motorik som syrran haha.

Sista lediga dagen i morgon sen är det tillbaka till jobbet.
S frågade om jag skulle med ut och äta på balzac i morgon men ja vette fan, pallar inte.
Finns det något jag hatar så är det att äta bland massa folk, får panik och ångest.
Det spelar ingen roll om det är Max eller så kungahuset, det är lika hemskt.
Får se om jag ger det en chans...


aja ska gå över till laptopen nu och försöka pilla ihop en ny design.





Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0