tillökning i familjen :D



Nu har lille Kurt kommit hit till oss,världens mysigaste lille kissemjau, som har eld i baken.
Det är som att ha en nyfödd liten bäbis med vaknätter eftersom han aldrig vill sova på natten utan han kör rally i sängen.

Skatteåterbäringen kom ju idag så vi passade på att fara och köpa lite mer leksaker till honom, bortskämd som han är.
Han har fått ett stort klösträd typ tio bollar och skit och ett "agillity rör" haha det älskar han =)


Liten Kurtiskrutt.


Passade även på att gå in på makeupstore igen idag haha.
Det blev detta:
 
+ lite nya penslar.


Trevligt kalas som gick på runt tusenlappen, tur att det är drygt och räcker länge.
+ att jag behöver inte oroa mig över pengar ett tag framöver för jag har fått en ny schemarad att gå på, underbart!
Heltid det också sen kanske jag får förlängt. Fast jobbet är på en annan avdelning så vi får se hur det går =P
Men det känns uppskattat att få schemarader trots att jag inte är inlasad än ;D

Kommentarer
Postat av: Hanna N

alltså sanna du är fan värre än mig på att köpa saker :P hahaha

2008-08-08 @ 08:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0