ska strax börja gå.

Har fyllt på mp3'n med massa bra låtar så jag ska ta mig en powerwalk till jobbet.
Har sovit dåligt som fasen idag, blivit väckt tre gånger så klev upp halv tre. okej det funkar men jag brukar sova till minst fyra när jag ska ut och jobba.
Aja skit i det, kurtiskrutt har haft tuppjuck mest hela dagen, sprungit fram och tillbaka, tycker lite synd om honom, han sätter sig vid ytterdörren och vill ut.
Men jag vill inte släppa ut honom här, det bor så mycket idioter häromkring och det är mycket utekatter också, flyttar vi till något annat ställe så kanske.
annars får jag väll käpa ett koppel åt honom så han får sitta på baksidan.


Lillskrutten börja bli stor.
(jag vet, jag har fortfarande inte hängt upp tavlorna som ligger där på sidan av.)

och så blev håret,inte smickrande bild precis men orkar inte ta nån till, har inte tid.
                                                                  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0