kan inte sova.

Lyckades inte sno tillbaka dygnet i morse utan råkade sova till halv tre...
Måste upp tidigt i morgon bitti så jag får mig ut på dagturen på tisdag.
Sitter och kikar på vad jag vill ha när jag fyller är, hoho inte så långt kvar nu.
Av baby vill jag iaf ha detta:


Palett från NOUBA
Och jean paul gaultier classique.


Passar nästan inte i någon parfym, men jean paul älskar jag och har alltid gjort, nackdelen är väll att den går ett antal fler hundralappar än en vanlig "kändis parfym" som jag önskar jag kunde passa i så jag kunde variera mig lite mer men, what to do?

Dagen har smygit förbi fort idag.
Har varit hos mamma och plockat hennes ögonbryn och gav henne en mascara och en pensel.
Snyltade även middag haha.
Sen har jag, babe och jenny sett bonyard, haha så kung film!



Nej nu ska jag och Kurt gosa och se om jag kan somna.
Natti natt, eller typ godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0