Jenny är bland dom segaste som finns!

Jag väntar och väntar.
Antar att hon inte kommer vara här förenst vid åtta.
Planerna var att hinna färga håret innan utgång men nixpix det tror jag inte vi hinner nu.
Sista minuten som vanligt haha.

Ska till Helena som ska ha maskerad fest.
Vet bara inte vad jag ska vara. kände inte peppen till att klä ut mig bara. ärch vi får se vad det blir.



Har förövrigt blivit invaderad av bananflugor!!!
FINNS DET NÅGOT ÄCKLIGARE?!
En banan i fruktskålen hade blivit dålig och pang poff så var dom där och nu är dom överallt känns det som.
Har försökt med massa jävla husmorsknep så vi får se om dom är borta i morgon. BLÄ!

Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg :)

2008-08-02 @ 19:44:18
URL: http://jjuuliiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0