inte som man tänkt sig.

Nej det kan man ju säga om gårdagen.
det blev att vi for till hamn och festade för att sedan dra in till stan.
var i valet och kvar om att gå ut eller inte men bestämde mig att dra en runda på ballen.
Hinner bara inför dörrarna och blir sur som satan för jag märker att det är 18!
Drar till baren och tar en shot och köper mig en Strawberry Daiquiri dricker upp och blir ännu surare och bestämmer mig för att GÅ hem.
Behöver jag ens säga att jag hade ont i fötterna?

Vaknade sju i morse av jag höll på att bli kvävd av att kurt låg och sov över mitt ansikte och stångade mig med skallen.
Jag kommer att vara trött i natt när jag ska jobba!
nejmen jag måste skynda mig att göra mig klar och sedan ta och promenera till jobbet i mina nya löparskor (Som är rosa).
HIHI.
Tjing tjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0