Det var ett jävla tag sedan.

har inte haft ork eller tid till att skriva här.
Ska försöka bättra mig iaf.
Det har inte hänt mycker här.

* fredag: fest hos mig, hade kul som satan ända in till stan när vi klev av partybussen. INGET HADE ÖPPET!
  förutom olles, jippe eller nått. Drog hem jenny och vi stack och käkade chili cheese eller hur fan det stavs.

Sen vettefan vad jag har gjort i veckan jobbade i måndags och är ledig nu tills i morgon kväll då det blir att jobba natt hela helgen, missar emil och hannas farvälfest också :(
Jävla skrumpelmuttor som sticker och jobbar på malta i ett halvår, kommer ju att sakna er.


Josatan, Sandra har ju varit här och satt i mina slingor och klippte till allt + mitt vanliga hår, yeeey :D
men fan vad håröm jag är nu men det går nog över.

Sen i kväll har jag varit duktig och bakat.
Helt seriöst jag borde bli hemmafru, har bakat kladdkaka, hallonmuffins och en banankaka.
Fyller ju faktiskt år snart ;D

aja måste springa till ugnen nu, tjing!

Kommentarer
Postat av: Hanna N

Kommer att sakna dig också! men ni ska ju komma och hälsa på oss, eller hur :P

2008-08-21 @ 22:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0