tänk att få vara 15 igen.

Förstå så underbart  att  få vara några år  yngre, då allt var förbjudet och  spännande. Visst då kanske man inte uppskattade sin ålder, men oj oj oj vilka tider det var.
Man slapp allt ansvar,  pengar var  något man fick ha  för sig själv och lägga på vad man ville, man  hade alltid någon som stog bakom och tog emot en, oavsett om man jag gjorde rätt eller fel.
image263Nu är det andra bullar, jobb, hyra, försäkringar och ingen fritid, iaf inte för mig.. Jobbar ju nästan vare jävla helg.
nej nu ska jag vara posetiv och se saker lite ljusare.

Haha bilden på mig till höger kommer jag aldrig att radera eller glömma.
Den tog sommaren 05, 15 år gammal och skulle få fara till PDOL första gången.
Den kvällen slutade i kaos men oj så rolig den var.
Haha snygga ögonbryn dessutom bortrakade och ditmålade.
Hemgjorda piercingar överallt och sönderblekt överhår med det svarta underhåret, kommer ihåg hur mycket jag och sandberg kämpade med vårt jävla blekmedel. =P
Världens urringning för att visa det lilla man hade och låga jeans som inte gick att sitta i utan att visa halva stringen ( vilket man givetvis gjorde ).
Då vägde man ett antal kilo mindre också. Mat åt man nästan aldrig man , och skrev viktschema för varje dag.
Var tuff och rökte prince och var ute och åkte bil runt och runt stan för att stanna på CK parkeringen och hänga där.

okej nu när jag tänker efter vill man kanske inte dit igen,  men kanske lite, ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0