still going strong.

Klockan är snart nio och jag har hunnit med att gå en 45 minuters promenad i det härliga vårvädret, och varit och handlat.
Jag var nog yngst bland allihop på coop haha, jävligt skönt var det iaf att gå runt och handla i lugn och ro.
Sitter och ser the starter wife nu, sen ska jag nog antingen diska och vika ihop en massa kläder eller så ska jag försöka gå och lägga mig och få några timmars sömn, det lutar nog åt det sistnämnda eftersom annars kommer jag inte orka med dagens göra...

Ska fara till syrran och titta på hennes kissebäbis som änteligen har kommit, sen får vi se om jag orkar gå till solbacken, det kändes långt haha.

Aja Z fick faktiskt frukost på sängen i morse, och jag har köpt en liten överraskning åt honom som han ska få när han kommer hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0