Soffan är beställd.

image262
Det blev en Ektorp endå, plånboken håller inte till mer just nu, fotöjen får också vänta tills nästa månad eftersom jag är för lat för att fara på banken och ordna bankväxel.
Bovärden verkar inte få tummen ur och plocka fram nycklarna.
Ska ringa och skälla på honom i morgon eftersom jag har betalt hyran och fixat släp och allt.

Den 7maj skulle soffan komma, och då hoppas jag han har plockat fram nycklarna.
Stressen kokar över snart och jag går på högvarv, fan vad jag längtar tills allt är över, jag spyr på flyttkartonger och ikea kassar.
En fördel är väl att jag har lärt mig att vika ihop flyttkartongerna, okej det tar en stund men jag kan själv ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0