Så duktig.

Hihi, idag har jag inte ätit sötsaker, vitt bröd, pasta, ris eller potatis på tre dagar.
Lever på sallad, fisk och kyckling.
Men det går faktiskt bra, har inte något sug... nackdelen med att bara äta grönsaker osv är att det blir förbannat jävla dyrt +  att min mage inte är van med så mycket fibrer så den är helt i uppror.
Men den blir nog van snart ;)

Till en annan plåga, jag har haft senadrag i högerhanden sen i går kväll!
Håller på att bli tokig! har försökt att masera och allt med det vägrar släppa...
Aja nu ska jag gå och duscha... håret luktar hårfärg sedan jag och J färgade utväxten igår... blää det är den värsta lukten jag vet ibland.
Sen ska jag fara och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0