Måste snart lägga mig.

jag förstår inte varför jag aldrig kan gå och lägga mig tidigt?!
Allt före tolv känns alldelens förtidigt även fast jag vet att jag ska upp tio i sex dagen efter...
Det har varit jobb hela dagen, som kommer att fortsätta enda tills på tisdag, sen blir det jobb fredag igen och far sen på ikea på lördag och fortsätter sedan att fara och jobba tills på tisdagen.
haha.. jaa, det är ju pengar iaf.
Det har som blivit tradetion att jobba varje helg, iaf minst en dag, men det är ju då man tjänar mest pengar.

Idag efter jobbet så for vi och handlade, bara gott haha.
Köpte ben and jerrys till mig och pappa, men han hade hunnit före mig och varit och köpt kladdkaka.
Nej gud, nu är jag inne på fel spår igen, får ju inte äta kolhydrater...

Nej, nu måste jag gå och borsta tänderna och sedan krypa ner under täcket och se lite tv iaf.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0