Ibland tänker man inte så långt.

Nej verkligen inte jag, haha..
Jobbet ringde och la ut några extra dagar, självklart tackar jag ja till alla. Men när jag sen skriver upp det i kalendern så märker jag att jag har tagit på mig lite förmycket så det blir en dubbeldag..
Jag ska jobba söndag till måndag natt, = slutar sju på morgonen.
För att sedan fara ut klockan två igen för att jobba eftermiddag. haha satan i gatan så trött jag kommer att vara, hoppas att det blir en lugn natt.

Igår blev jag kallad för mamma!
Jag och J satt barnvakt till M och E, som är 4 och 1 år gamla.
Sen när vi skulle gå på coop, så drog jag E i vagnen och M gick brevid, J skulle sprina iväg och binda fast vovven så jag och barna gick in och skulle hämta en vagn, En sån där som ser ut som en bil.
haha när M skulle sätta sig i bilen så kom det några bygg gubbar som kollade på mig och sa sedan.
- Jaha ska mamma måsta dra både barnvagn och bil?

FYFAN SÅ HEMSKT, SER JAG VERKLIGEN UT ATT VARA SÅ GAMMAL!?
haha nej fy....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0