i morgon.

Ska jag följa J och ta blodprov, hihi det är hur kul som helst, älskar att ta blodprov på folk :)
men i morgon får jag bara kolla på, eftersom jag ska vara stöd åt J haha.. Nålrädd som hon är.
Tidigt som fan ska vi dit med, alltså blir det ingen sovmorgon på min lediga dag...
Men sen blir det stan och hem till J och dega, sen blir det fest för hela slanten :)
Det dåliga är väll att balzac har 18 i morgon och då blir det alltid så jävla rörigt blääääh...



Förövrigt fick jag skatteåterbäringen idag, NY LAPTOP TILL MIG + EN NY MOBIL :D
Fick tillbaka ett antal tusenlappar, jag som trodde jag skulle bli återbetalningsskyldig.

Har tappat bort mina favoritleggings :(
Måste in på indiska i morgon och köpa nya.
ett till + är väll att jag fortfarande håller mig ifrån kolhydrater och det går hur bra som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0