haha jag är en fegis.

Min kropp har blivit helkonstig, jag har vaknat två nätter irad vid ca 3 tiden och haft världens kramp i magen.
Det knäppa är att jag inte kan somna om senare heller, utan sitter uppe tills typ tio, och sen somnar.
Snacka om att man ställer om dygnet helt.

image240


Haha idag vaknade jag av att låssmeden kom och låste upp ytterdörren, tur säger jag bara att vi har en mellandörr som man kan låsa också, så jag kutade till toan och låste in mig där, haha inte fan vill jag stå där i trorsor och sov t-shirt inför han, haha tror inte ens att märkte att jag var hemma.

Hihi, nu är det precis en månad kvar tills vi flyttar, och jag längtar såååå =)
Fast det blev inte undanlagt några pengar den här månaden eftersom jag hittade så mycket annat jag ville ha.
råkade köpa några skor, ööhm typ 4stycken, några frodral från gina, kjol, 3 solbrillor, smink... (haha det har gått och blivit tradetion att gå in på MUS och handla lite när lönen kommer.)
lite smycken osv. kan lägga ut någon bild senare när jag får igång digitalkameran.

Nu ska jag simsa mig lite, har varit duktig och installerat alla jävla spel själv, och då menar jag alla, haha har tillochmed tankat dom själv med ;)
Ska bara ladda ner lite extra möbler sen är jag fitforfight ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0