Dåligt med sömn i natt med.

Det verkar som jag bara kan sova fyra timmar sedan vaknar jag!
Kroppen är helt jävla slut...
Skulle igentligen på stan vid tolvtiden men det orkade jag inte, ska upp på solbacken och in på öb och kolla på en förvaringsmöbel och en tvättkorg till badrummet, haha så intressant.

Arg är jag med, på Z.
Ofta man tar med sig den sista frukosten till lunch när vi har mat!
inte orkar jag ställa mig och laga lunch/middag när jag nyss har vaknat.
Blä på han just nu.

Står även i valet och kvalet om jag skulle orka festa i kväll... har varit nykter i tre veckor nu eftersom jag har jobbat varje helg, fast jag jobbar ju i helgen med, haha som vanligt.
Nej det blir nog hemmakväll med nån mysig film. Sen ska jag tvinga Z att massera mig, det förtjänar jag. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0