änteligen är helgen över.

image261


Trodde aldrig jag skulle säga att det var skönt att helgen var över men det är så förbannat skönt.
Nu är jag ledig en hel dag!

Ikea resan gick bra men den var lång, klev upp 05,15 på morgonen och var hemma 20,30 Då fick man äta middag, orkade inte äta något därborta hade inte tid och var stressad, eller jo jag åt en halv korv, men jag hatar korv så jag slängde skiten.

Allt blev iaf inhandlat förutom soffan och fotöljen som jag ska beställa hem.
köksbord + stolar, byrå, vardagsrumsbord och tvbänk, hatthylla och skohylla + allt annat krimskrams man måste ha, slutsumman blev ca 11000 och då är inte soffan inräknad, det är dyrt att flytta hemmifrån...
Självklart han jag och syrran förbi skopunkten och handlade oss tre par skor var också ;D

Fan jag måste upp tidigt i morgon med.. måste ringa bovärden om nycklarna och sen packa det sista och boka tid i tvättstugan för att tvätta upp alla täcken, kuddar och dom nya sängkläderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0