29 September

Trött och sliten nanting idag. haha, urch!
har kanske sovit tre timmar inatt. och jag kan inte lägga mig och ta en powernap nu heller eftersom jag är hundvakt åt syrran.
Men som tack så skulle jag få lite grejjor från ikea =)

Kvällen igår var hur rolig som helst, men även hur tragisk som helst. Vi kom oss aldrig ut på krogen om man säger så.
Blir så jävla förbannad över att folk inte kan hålla reda på vad som är "mitt och ditt".
Tur att jag inte blev av med något iaf.
Men skitsamma, jag blev inte av med något och jag hade då det skojj! haha.
Det första jag gjorde var att göra bort mig som vanligt. Hade två cider i handen och gick öppnade den andra eftersom den första snart var slut. Men självklart så glömmer jag bort att båda är öppna och tänker dricka upp den första.
Så jag häller ut typ halva cidern rakt ner på mig själv, den landade bra rakt mellan tuttarna på min vita klänning!
genomskiligt here i come!
Folk fick sig iaf ett gott skratt och jag fick stå med hårtorken och försöka torka mig själv! haha.




Haha J kom på att vatten kannan kunde använads som ett ölglas så hon kunde dricka ur snabeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0