28 September.

OJ Oj, nu är jag lite stressad. måste hoppa in i badet och börja göra mig i ordning inför kvällen.
har inhandlat lite nya saker med.
Ett par skor, Bodybutter, ett linne, lite smink, strumpebyxor och overknee strumpor, sen en ny fin grå handväska.

Jag och z for till solbacken och gick på den nya inredningsbutiken Shape, fan vad snygg butik. hittade mig världens finaste vattenkanna ;D

Men z är sjuk, hatar när killar blir sjuka. haha dom är så tapiga, det är som om att allt går under, och dom behöver hjälp med allt :p
Tur att jag är så snäll och leker husfru då :D
Fast jag tror att jag håller på att bli sjuk nu jag med, men det ska jag inte bli! Har tryckt i mig alvedon nu sen med lite alkohol i kroppen så går allt över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0