26 September

Hihi jag fick mycket mer lön än vad jag hade förväntat mig, så nu kan jag handla lite mer imorgon. :)
Det var en väldigt stressig morgon på jobbet idag, och jag har lyckats sträcka ryggen... Får skylla mig själv eftersom jag envisas med att lyfta själv när dom andra är upptagna eller när jag rent utav känner att jag inte orkar springa och hämta någon. Ingen annans fel än mitt alltså! *är huvvet dumt, frå kroppen lida*

Jobbar iaf kortdag imorgon, schöööönt. Fast jag är på en annan avdelning än vad jag brukar, och det är inte roligt alls. har varit där en gång tidigare och känner mig helt lost!
Vet inte vad nån kan, klarar själv osv. Jag vet fan inte ens vad personalen heter utan tillkallar dom som DU! ;)
men det ska nog gå bra det också.

Ska gå och lägga mig i badkaret strax och ta ett varmt bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0