25 September

JAA!
Jag är ledig på fredag, dom hade dubbelbokat så hihi *bra för mig*
ÅÅh vad jag längtar tills torsdag, då klirrar det till i kassan. Och jag slutar tolv.
 Då blir det shopping med J. * Skor Skor*
Samma sak på fredag, sen blir det middag med J, H och kanske nån fler?
Sen dra vidare på födelsedags party för J, och statt :)
Fast om jag känner mig själv så vet jag att jag kommer att gå in på station och vara där i typ 30 min, sen fara hem eftersom på nått konstigt sätt börjar jag alltid må dåligt där. (Alkoholen kan ju vara en orsak).
Jag har också en tendens att börja tjafsa med en massa brudar på toan, eftersom jag tycker att dom skriker så jävla mycket, står och bankar på dörren när man nyss har gått in, och vissa gör gymnastiska övningar och klämmer in sig fem pers i ett bås, så man får stå och vänta bli knuffad och hålla på att pissa på sig. (Jag är en person som kissar typ var 20:e minut när jag får i mig några cider. haha) *intresseklubben antecknar*
Aja shit the same, jag ska ha skojj endå. :)


Jag och kommit på en ful ovan jag har börjat med, fast jag kan inte rå för det.
Har alltid varit en  person som gnisslar tänder när jag sover, och även när jag är nervös så spänner jag ihop käkarna.
Men nu har jag börjat gnissla tänder så mycket att tungan kommer i kläm, och jag ligger och gnisslar på den.
Inte mysigt och det gör väldigt ont dagen efter kan jag lova!
Det som gör mig mest förbannad är att tandläkarna vägrar ge mig en bett skena eller vad det nu heter. Trots att jag har sagt till flera gånger och jag gnisslar tänder!
Nu jävlar ska dom få se på andra bullar! Ska ringa upp dit imorgon och be om en tid, måste ju passa på när man har gratis tandvård. Bara ca tre månader kvar innan jag måste betala. HUVVA!

Oj vilket långt inlägg, nu ska jag ge mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0