24 September

Ursh hela ryggen värker och ljumskarna, fattar värkligen inte varför det ska göra så ont jämnt?!
Ingen träning blev det igår heller, utan vi ska fara idag istället, om jag pallar... men det är iaf några timmar bort.
Chefen ringde nyss och ville att jag skulle jobbamåndag med, visst visst säger jag, även fast jag vet att jag kommer att vara helt jävla utslagen.
Jag jobbar i morgon, onsdag, torsdag, fredag, söndag,måndag,onsdag, torsdag och fredag.
Men det är ju pengar iaf, jag hatar att gå på timlön eftersom man måste vänta en hel jävla månad på att få pengarna man har jobbat ihop. Men nästa månad har jag iaf råd med en hårförlängning! *jippie*
Måste ringa upp till facket med, och gå med i a-kassan, har dragit på det i snart fyra månader så det börjar bli dags.
Det är jobbigt att bli vuxen och måsta ta ansvar, jag skulle göra allt för att sitta vid skolbänken, bara för en månad och få en paus från livet.

Inga lägenheter finns det heller, jag skulle så gärna vilja ha en bostadsrätt men jag har ju ingen fast ekonomi så jag vågar inte ta ett lån.
Och hyreslägenheter kan man ju bara drömma om, det finns ingen och när man väl får komma på någon visning så är det alltid någon som står före i kön.
men, thats life!

Det blev ett långt tjatigt inlägg, jag är bäst på att klaga och inte se det posetiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0