8 Oktober

Alltså nu tycker jag värkligen synd om mig själv, haha!
har så jävla ont i halsen och i skallen, och pricken över i:et var väll att jag var tvungen att ringa och sjukanmäla mig!
Hatar att göra det, jag känner mig som världens skitunge när jag ringer + att jag har varit sjuk så mycket nu.
Aja på onsdag och torsdag har jag iaf jobb, och då ska jag vara frisk!
Åt lunch middag  nyss (eftersom vissa vaknar klockan 2).
Köttbullar och makaroner, haha orkade inte göra något annat. Det  konstiga är att jag  inte är mätt men jag är  ändå inte hungrig =S
Aja resten av dagen ska jag leva på mina päronsplit så kanske svullnaden i halsen går ner lite grann.
Aja slut på klagandet.

Men det händer inte mycket i mitt liv just nu är bara hemma och mår dåligt.
Men jag har världens sötaste pojkvän, haha han köpte ett par mjukisbyxor åt mig för jag hade bara jeans med mig och jag var ju faktiskt sjuk. haha =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0