3 Oktober.

Jag gruvar mig för att fara och jobba idag.. Har sovit dåligt och har ont i skallen och hela kroppen, är alltså helt slut.
Men är för snål för att sjukanmäla mig.
J fyller år idag med, grattis gumman!
Men jag hinner inte dit idag, eftersom jag går kväll :(

Blev iaf en skön promenad igår kväll, oj så skönt!
Gick till J och pratade ut lite, sen gick vi till mackarna och köpte cola haha! (det var den nyttiga promenaden det)
Men jag har iaf slutat med smör på mackorna, det du. haha det var inte gott men det funkar, man blir nog van i längden + att man blir inte lika sugen på mjuktbröd eftersom då blir det ännu torrare ;D
Näe nu ska jag äta upp min satsumas sen ska jag börja göra mig iordning och traska iväg till jobbet.
Ja du hörde rätt, cykeln får stanna hemma här ska traskas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0