29 Oktober x2

Ja, vad ska man säga om min helg då... humm...

Fredag ; For och handlade upp lönen med J, H och E. Köpte toning, en tubklänning, en grå tunika, underkläder,       smink, världens bästaste ögonfransböjare (Från lindex haha). Sen en ful tröja från veromoda som jag ska lämna tillbaka i morrn, jag har en tendens att köpa utan att prova, måste bara försöka hitta kvittot.
Efter det drog vi till wook and roll och köpte mat, självklart wookade äggnudlar med kyckling, jag älskar vattenkastanjerna som är i, mums. Man borde bara kunne köpa sånna, broccoli och nudlar ;D
Haha, sen tonade jag mitt hår och löshåret, sen började vi göra oss i ordning för partaj. Det var roligt så länge som det varade. haha dvs till typ tolv då jag självklart började må dåligt då vi skulle börja bege oss till krogen.
Vet inte om det var för att jag slog i skallen (som jag lyckats slå 5 ggr i helgen).
Jag for hem till Z och han kom hem med maat, men började må illa efter några tuggor så han fick skratta sig lycklig till en gratis måltid.




Lördag; Mådde hyfsat bra, vi brummade iväg till blomsterlandet och jag köpte sakerna jag lagt av där. haha 500 jävla spänn! okej 442, men det blev dyrt endå.
Sen in på ica och köpa middag.
Vi åt jag gjorde mig i ordning, Z envisades med att ha fula mjukisbyxor på sig och jag skämdes.
Vi drog till H som bjöd på Vin och salta kex med massa goda ostar, eller okej vinet fick vi betala för ;)
Vi alla blev runda under fötterna och begav oss till T.
Men där var det bara massa fjortisar, haha typ 15 år, har aldrig känt mig så felplacerad på en fest någonsin!
Så vi drog hem till var och en, jag och Z satt oss och såg I now pronounce you Chuck and Larry. Sen somnade jag och vaknade halv tre, men man skulle ju ställa om klockan så igentligen var den ju bara halv två =p




Ps; Vi är alltid seriösa på bild! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0