20 Oktober

image46

Jag borde igentligen ligga i sängen och sova, ska upp halv sex i morgon för att fara och jobba. Går timmar det är inte kul, börja sju på morgonen och sluta halv tio på kvällen.
Pricken över i:et nu är väll för att jag är övertrött... blev väckt sju i morse av att jobbet ringde och frågade om jag kunde hoppa in och jobba extra, och för första gången sa jag NEJ.
Sovde hos syrran så det kändes inte peppande att gå fem kilometer i högklackat.

Men jag och syster hade en riktigt mysig fredag och lördag, igår såg vi på film och kollade på en massa kort.
Sen idag gick vi på blomsterlandet, självklart hittade jag en massa inredningsprylar som syrran la undan åt mig tills jag får lön (ibland är det bra att hon jobbar där). Sen hittade hon en massa "trasiga" krukor och ljuslycktor som skulle kastas så dom skulle jag få ta med =)

Efter det for vi hem till henne och åt goo midda, jag gjorde henne iordning för kvällen, hår och smink.
Sen kom Z och plockade upp mig.
For till obs och köpte gotta och såg på Mr Bean´s semester, som sög.
Lyckades skära mig inne i tungan (hålet) där staven sitter  på nått konstigt knepigt sätt som bara jag lyckas med så nu svider det där... hoppas den inte sväller bara (paranoid Sanna).

Mitt löshår kom i torsdags, jääätte fint. ska hämta ut clipsen på måndag.


Nej nu ska jag göra ett tappert försök till att sova.
Natt natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0