2 Oktober.

Jag har långtråkigt! blä blä.
Sitter och funderar om jag ska fara på friskis och svettis ikväll, men det är puls och vettifan om jag pallar det när jag förkyld. Annars gör jag pilates hemma och tar en promenad med Tindra.
Måste köpa nya träningsdojjor, mina är något utnötta! haha trampar fan snett i dom och det är ju inte speciellt bra för ryggen.

Har bestämt mig för att sluta snusa när mina dosor är slut =)
Denna gång ska jag inte börja om heller!
Jag har faktiskt klarat mig i ett halvår förr så. Fattar inte hur jag kunde vara så dum att ens börja, det är dyrt och skadligt!
BLÄ FÖR SNUS! HAHA.

Hittade en jätte fin skinnjacka på bikbok för nån dag sen och gick och prova, den satt perfekt, YES tänkte jag.
Sen vänter jag mig om och ser i spegeln bakom mig att dom har sytt med glitter tråd på ryggen. OFTA?
Varför vara så dum att sy dit glitter på en skinnjacka. Typiskt bikbok.
BLÄ BLÄ! Lika bra att ge upp letandet, eftersom nu börjar det bli för kallt för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0