2 Oktober X2

Fem SKULLE
1. Skulle du vilja vara längre? Ja, några cm till skulle inte sitta fel.
2. Skulle du vilja väga mer? GUD NEJ! värkligen inte försöker att gå ner ju!
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Inte arg, ledsen.
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? Kankse.
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej jag klarar mig.

Tio KAN
1. Kan du röra på öronen?
Jajjemen, lite iaf.
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? ja.
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja, för det mesta  ;)
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Det skulle bli väldigt svårt.
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Jag kan, men det är inte kul.
7. Kan dina vänner lita på dig? Självklart
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Har redan haft det två ggr, men kan tänka mig en till om jag går ner i vikt.
9. Kan du suga? På klubbor? Dummaste frågan hittils.
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Oftast inte.

Femton HAR
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Många gånger.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
3. Har du syskon? Ja, en syster.
4. Har du någonsin haft sex med någon? Ja.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Det har de säkert gjort.
6. Har du varit full den här månaden? Ja.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? lite, men har inget bättre för mig.
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? Nej.
9. Har du pussat någon som är minst fyra år äldre?  Ja.
10. Har du haft sex med någon som är minst fyra år äldre? Ja.
11. Har du haft ett förhållande med någon som är minst fyra år äldre? "Förhållande och förhållande."
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Ja, men skulle aldrig testa.
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? Nej, inte vad jag vet iaf :p
14. Har du haft sex med mer än tre personer? Ja.
15. Har du ljugit på någon fråga än då? Nej.

Tjugo VEM
1. Vem är din bästa vän? Jag har två, J och H.
2. Vem älskar du? Min familj, mina närmaste vänner och Z.
3. Vem hade du senast sex med? Z.
4. Vem vill du bli full med? Ingen aning.
5. Vem är den bästa artisten? Finns flera bra.
6. Vem pratade du senast i telefon med? Z
7. Vem har du en liten crush i? Ingen. tror jag ;)
8. Vem är snyggast i hela världen? Z.
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? Mamma
10. Vem är snällast i världen? Det finns nog ingen som är snällast.
11. Vem är din bästa kompis? Den frågan har jag redan svarat på.
12. Vem vill du prata med? Ingen just nu, vill vara ifred ;)
13. Vem sov du senast med? Z.
14. Vem såg du senast full? En hel bunt i fredags.
16. Vem vet ALLT om dig? Ingen vet nog allt.
17. Vem kysste du senast? Z.
18. Vem kramade du senast? Z.
19. Vem kan berätta allt för dig? Mina vänner och Z.
20. Vem kan du berätta allt för? Mina vänner och Z.



Haha, jag har tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0