17 Oktober.

Idag och igår var ingen bra dag alls. Eller jo, eller vänta lite bra var den.
Det som gör mig mest förbannad är min förbannade datamus, den har slutat funka eftersom kulan har typ fastnat :S
Så jag kopplade in den trådlösa som är helt cp i skallen.
Batterierna funkar typ i tio minuter sen måste man sätta den på laddning igen. Aja skit samma...

Ska snart dra mig in till stan, ska in till shamania och ta ut staven i tungan, orkar inte ha kvar den.
Det är inte för att jag har ont, utan för att jag leker med den hela tiden och jag tycker den är i vägen. Tänk dig ha en halstablett på tungan dygnet runt som inte försvinner.
Det var kul så länge som det varade, men nu ska den bort.
Men kommer endå att sakna den =(
Väldigt fin bild jag vet. haha.

Nu ska jag göra mig klar.. ska nog ändra blogg desigen ikväll, den är så tråkig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0