17 Oktober x2

Jag tog inte ut staven, haha.
Hon tyckte jag skulle testa en kortare. Och det är rååå skönt. Haha!

Snart ska vi äta middag, jag Z och R.
Det är jag som är hemmafru så jagska göra torsk med franska örter och potatis, får inte glömma den gula parikan jag köpte en jätte! haha Mums!


Mitt löshår jag beställde av stinalee har fortfarande inte kommit, hon sa att hon skickade det i fredags, alltså borde det ha varit här nu?!
Fan jag känner att jag blir så besviken, men samtidigt har jag en gnista hopp av att det ska ligga i brevlådan vaje gång jag går ut och kollar i brevlådan.
500 spänn åt helvete =S
Aja jag ska inte måla fan på väggen redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0