14 Oktober.

Idag mår jag väll inte precis hundra, men kul som satan hade jag igår =)
Först klassfest i klintfors, taxi därifrån (S är bäst på att pruta, så vi fick det billigt) och in på olles.
Där var det FULLT, jag tror jag aldrig har stått i kö där för att få komma mig in, men jag och E fick stå och köa hur länge som helst, haha tur att vi kissade före vi gick dit.
Men det var mycket folk man kände där inne också, kul kul.
Efter det begav vi oss till ursviken för att lämna av M och M, sen hem för att sussa, trodde vi. Men E ringer just när vi lagt oss och vill hem till östanbäck, på med kläderna igen och halvsova i bilen haha!

Första snön föll igår också =)
Inte mycket men lite ialla fall, fick ett kort på det =p fick massa andra fula kort också för den delen haha!

Har suttit hundvakt idag åt mamma, det första jag gjorde i morse när jag for från Z var att fara på kiosken och köpa snus och två liter cola.
Det behövdes.
Colan är snart slut för den delen också :S


image42
Haha vilken fin snö bild!


image43

E och jag, fina röda ögon man har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0