11 Oktober

wiiie, mina kläder har kommit, ska åka och hämta dom när Z kommer hem från skolan.
beställde clips igår med. dyrt för 10 stycken, det blev nästan 300 kr!
Hoppas dom hinner komma innan i morgon, annars blir jag lite ledsen i ögat haha.


ÅÅh det är så tråkigt att bara sitta hemma,jag vill gå ut!
Det har varit bra väder hela veckan, och jag har suttit isolerad i lägenheten :(
Hungrig är jag jag med, men orkar inte laga middag.
Igår  gjorde vi världens godaste mat, eller rättare sagt JAG gjorde den.
Lax med franska örter, potatis mums!
haha synd att det inte blev nått över, då kunde jag ätit det idag med.
Nej, det blir nog köttbullar eller pyttipanna det går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0