10 Oktober

image40


Jaha, fortfarande förkyld som en gris men det har blivit lite bättre iaf.
Sjukanmälde mig nyss och sa att jag inte kunde jobba i morgon heller.. hoppas dom får ut någon annan, får så dåligt samvete!
Men men, mamma är iaf inte glad på mig för att jag är sjuk, hon tror att jag är lat.
Men men är hos Z nu.

På fredag och lördag hoppas jag iaf att jag är frisk!
För på fredag ska jag H och J mysa och dricka vin och äta salta kex med goda ostar och se nån film.
Sen på lördag är det återförening med OP3A, våra klassfester var och är dom bästa som alltid spårar men är hur roliga som helst. det ska bli så himla roligt att få träffa alla igen efter studenten, kan inte fatta att vi inte träffats på 4 månader! eller några har jag ju varit med, men det ska bli kul att se vad alla håller på mig, vilka som jobbar och vilka som är arbetslösa. Haha jag kan då stolt säga att jag jobbar, iaf just nu. Trodde faktiskt att jag skulle bli en av dom arbetslösa eftersom jag kanske inte var världsbäst i skolan med närvaro, men saker förändras.

Funderar på att börja läsa vidare till hösten, är sugen på att gå sjuksköterske utbildningen och jobba som det ett tag och sedan plugga vidare till barnmorska eller något annat, fast först ska jag ha egna barn innan jag börjar jobba med sånt =P


Mitt löshår är på vääääg, äntligen!
Jag ska ha det i helgen hade jag tänkt =)

Kommentarer
Postat av: Tobias

söt bild, thihi!

2007-10-10 @ 21:19:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0