1 Oktober.

Haha vilken stressig dag!
vaknade, for och jobba, fara och handla. kasta i sig maten och sen fara och träna. hem och in och duschen.
Nu har jag för över pengar till stina-lee.  (Fick köpa hennes löshår)
Skulle igentligen gjort det igår men just när jag skulle skicka över pengarna dog mitt internet, jaha tänkte jag och blev förbannad. Sen hörde jag världens smäll och fönsterna började skallra!
Ofta att det åskar i oktober? och det var då inte lite heller. Blixtrarna gjorde himlen vit och mullret dånade som fan!
Trodde först att det var jordbävning.
Läste i tidningen idag att flera hade raporterat att det hade kännts som jordbävning. och Blixten hade slagit ner på flera ställen och slagit ut telefoner och tillochmed slagit ner i hus!
Fafan händer med våran planet!?
Har en känsla att det kommer börja åska ikväll igen.
Jag som är så himla åskrädd!

image35



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0