trött...

Urch vad jag är trött och slut.
har mått apa hela dagen, och allt är självförvållat. Haha ska nog sluta dricka så mycket. men kul hade jag iaf.
Och lite rikare blev jag med eftersom jag hittade tvåhundra spänn inne på toan på krogen.


Men en sak som jag blir så jävla förbannad över är att skellefteå är en jävla pundar håla, varför ska alla ta droger för?
Vart man än far så är det alltid någon som pundar. Jag hatar värkligen allt som har med knark att göra!
men vad ska man göra åt det, folk får skylla sig själva som är så jävla dumma att dom ens börjar med skiten...


Jag förstörde min nya vita halsduk igår också, eftersom jag och E var hungriga på vägen hem så stannade vi på macken och köpte var sin hotdog, (jag gillar inte ens korv) när vi sätter oss i bilen och börjar äta så droppar det ketchup (stavas) över hela min halsduk. Så korven åkte fort ut genom fönstret och halsduken åkte ner i en påse.
Men E var endå klantigare, hennes mobil var tydligen kissnödig och fick sätta sig på toan, men den trillade ner och är nu idag i mobilhimlen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0