mys med mig själv.

haha, det var då värkligen inte meningen att jag skulle få sova något idag, gick och la mig en stund på lunchen och just när jag håller på att dura inn så börjar byggarbetarna borra i väggen så jag höll på dö av hjärtsnörp och trilla av soffan. Tack för den underbara vilo stunden.
Z var iaf och plockade upp mig och ville att jag skulle följa med han och R hem till R och mysa och se film.
Men jag hade inte lust eller ork, utan vi for på coop och handlade.
Z var söt och betalade mitt så jag kunde ha en myskväll för mig själv och kura ihop mig till en bra film.

Så nu ska jag bara vänta tills filmerna är klara sen ska jag se Thirteen och Superbad.
Om jag nu orkar se båda utan att slockana =P

image126 image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0