Lugnet före stormen.

Ja det kan man värkligen säga att det var idag på jobbet. När jag kom dit var det helt lungt inte ett knyst från någon och men tji fick vi för vid halv åtta larmade det överallt haha!

Har ätit väääldigt sen middag/kvällsfika. Mums rostade mackor med rostbiff och potatissallad med paprika jummie!
Till mina goda mackor satt jag och sappade mellan grays och förlossnings akuten (tror jag det heter) Eftersom jag  missade en halvtimme av grays så såg jag mest på forlossnings akuten, fan vad bölig jag är, för varje gång en ny unge ploppar ut så börjar jag gråta, jag blir så glad.
Tänk lyckan att få en egen knodd. Men det får vänta i några år haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0