jag vill tillbaka till sängen.

OJ så trött jag är!
Somnde kanske tre inatt eftersom Z låg och snarkade så högt att jag höll på bli tokig.
Sen när klockan ringde halv sex så vill man inget hellre än att få ligga kvar och värma sig under täcket, men nej.
Upp och koka te, äta frukost och hoppa in i duschen för att försöka bli piggare, det blir jag då verkligen inte jag kommer nog att somna ståendes idag och jag går tills halv fem, ska jobba med en massa folk jag inte känner, ååh vad jobbig den här dagen känns!
nej nu ska jag jag gå och sminka mig lite och blåsa håret, sen ska jag trampa iväg till jobbet i vintermörkret.


Ps, Z ligger fan fortfarande och snarkar, vad har han i näsan igentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0